Πριν λίγες ημέρες είχε λήξει η συνδρομή μου στο πρόγραμμα προστασίας του υπολογιστή από ιούς, κακόβουλα προγράμματα, δουρείους ίππους ή όπως αλλιώς μπορεί να λέγονται. Έτσι, μέχρι να ασχοληθώ να ανανεώσω την συνδρομή μου απείχα τόσο από το Internet και προσπάθησα να απόσχω και από τον ίδιο τον υπολογιστή με αρκετά μεγάλη επιτυχία.

Η μικρή αυτή αποχή με ηρέμησε από την πληροφορική υπερφόρτωση, ταυτόχρονα, όμως, μού δημιούργησε και προβληματισμούς. Εάν και πιστεύω ότι σημασία έχει το περιεχόμενο και όχι το μέσο (πράγμα, που σημαίνει ότι μπορεί να υπάρχει βλακώδες περιεχόμενο σε ευγενικό μέσο και το αντίστροφο) ισχυρίζομαι και εγώ ότι δεν βλέπω τηλεόραση (ισχύει ;  ) και πως ενημερώνομαι κλπ από το Internet.

Όμως κατά πόσο μπορώ να ισχυρισθώ ότι όλο το περιεχόμενο, που παρακολουθώ στο Internet πως είναι sublime; Μήπως μέρος της ενασχόλησής μου με το Internet είναι ΚΑΙ χάσιμο χρόνου; Γιατί κάποια βιντεάκια ή εκπομπες εδώ τις θεωρώ βλακώδεις αλλά τις βλέπω, ενώ στην τηλεόραση θα ήμουν επικριτικός και θα σνόμπαρα αυτούς που θα τις παρακολουθούσαν;

Μήπως, όπως και ο καπνιστής, που σχολιάζει τον αλκοολικό, χωρίς να βλέπει τον δικό του εθισμό,  λυπάμαι αυτούς, που είναι εθισμένοι στην τηλεόραση, χωρίς να βλέπω τον δικό μου εθισμό; 

Έχετε προβληματισθεί ποτέ με ανάλογα ερωτήματα;

Διάβασα επίσης αυτό, το οποίο το συνδύασα με τους προβληματισμούς μου, που έγραψα παραπάνω.

Μια παραπάνω αφορμή για την δημοσίευση αυτή θα είναι άλλες λίγες ημέρες αποχής από αυτόν.

😀 😀 😀

Σχολιάστε

