Είμαι στην τράπεζα και περιμένω ο υπάλληλος να χτυπήσει τον βομβητή, να έρθει η σειρά μου και να κάνω την συναλλαγή μου. Στο μεταξύ περιμένω να εξυπηρετηθούν αυτοί, που προηγούνται. Φαντάζομαι, ότι θα έχετε παρατηρήσει, πως στα δεξιά (ΑΔΙΚΙΑ) του πελάτη συνήθως υπάρχει ένα καλάθι, το οποίο υπάρχει ώστε να πετούν τα κουπόνια της αναμονής. Όσα έχω δει, εγώ είναι μάλλον κυλινδρικά με μια σχάρα στην κορυφή, ενώ υπάρχει στόμιο στο πλάι για την ρίψη των απορριμμάτων. Η σχαρά στην κορυφή υπήρχε από τις εποχές, που δεν υπήρχαν οι απαγορεύσεις καπνίσματος και προφανώς θα ήταν πολύ αντιοικονομικό να αντικατασταθούν αυτά τα καλάθια αχρήστων. 

Αυτό, που παρατηρούσα και μού την έδινε, ήταν ότι οι πελάτες αντί να σκύβουν λιγάκι και να πετούν το χαρτάκι στο στόμιο, το άφηναν πάνω στο σχαράκι για τα τσιγάρα, με αποτέλεσμα -φυσικα- να πέφτει και -φυσικά ξανά- να μην νοιάζονται να το μαζέψουν.

Μια ανάλογη συμπεριφορά, που δείχνει πόσο «γραμμένα» τα έχουν όλα πολλοί, είναι τα χρησιμοποιημένα εισιτήρια, τα χαρτάκια από τσίχλες, οι ληγμένες κάρτες χρόνου ομιλίας κλπ στο μετρό. Οι φίλοι μας οι Ελληνάρες δεν τα πετούν στο πλησιέστερο καλάθι αχρήστων, αλλα τα πετούν στα εντοιχισμένα σταχτοδοχεία στις εισόδους των σταθμών με αποτέλεσμα να υπάρχει είτε βουνό από σκουπίδια είτε σκουπίδια πεταμένα ολόγυρα.

2 responses »

  1. Ο/Η exitmusician λέει:

    Προσωπικά όποτε πρέπει να αντιμετωπίσω τέτοια κατάσταση μαζεύω τα πεταμένα χαρτάκια από το πάτωμα αφού πετάξω το δικό μου στο στόμιο. Ελπίζω ότι όσοι με κοζάρουν εκείνη την ώρα (και δεν είναι λίγοι) να το πιάνουν το υπονοούμενο.

  2. Ο/Η Ντροπαλός λέει:

    Το ελπίζω και εγώ! Παράλληλα ελπίζω να μη σκέφτονται τίποτα του στυλ: «Μα τί κάνει ο τύπος;» Είπαμε πρόκειται για Ελληνάρες.
    Καλημέρα

Σχολιάστε

