Αγαπητή τράπεζα,

Ανήκω στον κλασσικό τύπο του homo economicus των αρχών του 21ου αιώνα. Είμαι καταναλωτής και δεν έχω τύψεις για αυτό και σε αντίθεση με παλαιότερες εποχές, όπου αρετή και ικανότητα ήταν να χρησιμοποιήσει κανείς ένα κομμάτι σπάγγου για χίλιες χρήσεις και για χίλια χρόνια. Βρίσκω τέτοιες συμπεριφορές το λιγότερο παράξενες για να μην πω ψυχοπαθολογικές. Προσπαθώ να είμαι λελογισμένος καταναλωτής, αλλά και αποταμιευτής/επενδυτής.

Αγαπητή τράπεζα, διαβάζω στον τύπο, ακούω στα ραδιόφωνα, βλέπω στις τηλεοράσεις, πληροφορούμαι από το διαδίκτυο ότι υπάρχει οικονομική κρίση, η οποία μάλιστα είναι παγκόσμια. Ακόμα και εάν αφαιρέσουμε τους τόνους της υπερβολής, η κρίση φαίνεται να υπάρχει. Τώρα μάλιστα, που έχω την ευκαιρία να ξαναπιάσω την ανοικτή μου επιστολή προς εσένα, η κρίση δεν «φαίνεται» να υπάρχει, αλλά βλέπουμε καταρρέυσεις μεγάλων οίκων.

Αγαπητή τράπεζα δεν είμαι οικονομολόγος και συνεπως δεν γνωρίζω, ποιά είναι τα κατάλληλα εργαλεία για τον τερματισμό μιας οικονομικής κρίσης. Παγκόσμιας μάλιστα! Έχω την αίσθηση, όμως, ότι δεν είναι η μονομερής τεχνητή ενίσχυση της κατανάλωσης εκ μέρους σου με την χορήγηση διαφόρων καταναλωτικών δανείων. Ούτε, βέβαια, και η απόλυτη περιστολή της κατανάλωσης με την θέσπιση απιάστων κριτηρίων πιστοληπτικής ικανότητας. Νομίζω ότι είναι η δημιουργία νέων πραγματικών -και όχι πλασματικών- θέσεων εργασίας, οι οποίες θα μειώσουν την ανεργία, θα αυξήσουν το παραγόμενο προϊόν, θα φέρουν χρήμα στην αγορά. Από εκεί και μετά χρειάζεται ικανότητα στο να μην ξεφύγει η οικονομία κλπ.

Συνεπώς, νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο αντί να επικοινωνείς μαζί μου για να με ενημερώνεις σχετικά με τα διάφορα καταναλωτικά δάνεια, που προσφέρεις, να με ενημέρωνες κυρίως για το ποιές καταθετικές/επενδυτικές επιλογές μπορείς να μού προσφέρεις. Με τα χρήματα, που θα επενδύσω και θα καταθέσω, όπως και με αυτά άλλων πελατών, θα μπορέσεις να χρηματοδοτήσεις επαγγελματικά δάνεια, που θα οδηγήσουν σε νέες θέσεις εργασίας κλπ.

Σε παρακαλώ, μην προσπαθείς να ισχυρισθείς ότι με ενημερώνεις, διότι παραδόξως με ενημερώνεις μόνο για τα ποικίλης μορφής καταναλωτικά δάνεια, αλλά ποτέ για προγράμματα καταθέσεων.

2 responses »

  1. Ο/Η princess λέει:

    Μα καλε μου, αφου μας ενημέρωσε για ολα τα καταναλωτικά της δάνεια, τις καρτες και τα συναφή, κι αφου τα πήραμε ολα, τωρα για ποιες αποταμιευτικές λυσεις να μας μιλήσει; Που δε φτάνει πια ο μισθος μας για να πληρώνουμε τις δοσεις; Σου λεει, τωρα που του ταφαγα, τι να του ζητησω να καταθέσει; Και ολες οι προσφορες πια ειναι για μεταφορες υπολοιπων. Μη τα χρωστάς σ’αυτον, να τα χρωστάς σε μενα. Μη πληρώνεις τοκους σε αυτον, πληρωσε σε μενα. Ναχω εγω το κερδος μου, και για τα επαγγελματικά δάνεια, απο κάπου θα βρω να δανειστώ για να τα χορηγήσω… Λογικες μπακάλη..

  2. Ο/Η adamo λέει:

    Εμένα πάλι με ενημέρωσε για αποταμιευτικές / επενδυτικές επιλογές, αλλά τα ποσά εισόδου ήταν τέτοια που πραγματικά δεν κατάλαβα γιατί με πήραν τηλέφωνο…

Σχολιάστε

