Προχθές. Επέστρεψα σπίτι μου. Ως συνήθως ετοιμαζόμουν να χρησιμοποιήσω μία από τις καρέκλες της τραπεζαρίας ως καλόγερο, port-manteaux, ή όπως αλλοιώς μπορεί να λέγεται. Πριν να βάλω το παλτό μου στην καρέκλα, να ξεντυθώ και να ξαπλώσω, ψαχούλεψα τις τσέπες του για να βγάλω τα κλειδιά του αυτοκινήτου και να μην τα ψάχνω την επομένη.
Το χέρι μου άγγιξε κάτι. Ήταν από χαρτί, αλλά όχι τετραδίου. Ούτε ξεχασμένα χαρτονομίσματα ήταν. Το τράβηξα έξω και είδα ότι ήταν ξεχασμένα αποκόμματα από εισιτήρια κινηματογράφου.
Ανατρίχιασα, όταν είδα ότι ήταν από τον περυσινό Φεβρουάριο, τότε που μόλις σχεδόν
άρχιζα.

4 responses »

  1. Ο/Η zero2one λέει:

    Χαχά, εγώ έβρισκα επί ένα περίπου χρόνο ξεχασμένα εξοδόχαρτα στις τσέπες από τα ρούχα μου. Την πρώτη φορά που τα φορούσα συνήθως, όταν άλλαζε η σεζόν (-:

  2. Ο/Η nerina λέει:

    Καλή σου χρονιά ντροπαλέ

  3. Ο/Η Ντροπαλός λέει:

    Αχα 0to1, εσύ ο υπερτακτικός να έχει ξεχασμένα ξουόχαρτα…;
    An-Lu, καλή αρχή=καλή επιστροφή στην ομαλότητα. Ευχαριστώ για την ευχή!
    Nerina, ευχαριστώ για τις ευχές

Σχολιάστε

