Αγαπητέ αναγνώστη,

εάν δεν έχεις αλλάξει δελτίο ταυτότητας, έχεις δηλαδή την παλαιά, το πιθανότερο είναι να είναι σημειωμένο το Χ.Ο στο θρήσκευμα, άσχετα με το εάν ανήκεις (ενεργητικά ή όχι) σε αυτήν την θρησκευτική κοινότητα, εάν έχεις αλλάξει ή ακόμα και εάν ποτέ δεν άνηκες σε αυτήν. Στο κάτω κάτω με την ταύτιση που υπάρχει εδώ μεταξύ Έλληνα και Χριστιανού Ορθοδόξου νομίζω ότι πολλοί αναγκάζονταν να προτιμήσουν να γράφει η ταυτότητα τους Χ.Ο από Χ.Κ(αθολικός), – (μη επιθυμία δήλωσης θρησκεύματος), Μουσουλμάνος, αθεϊστης κλπ για τα ησυχότερα.

Άσχετα, όμως, με την ταυτότητα και την όποια θρησκευτική κοινότητα ανήκεις σε τί πιστεύεις πραγματικά; Κάνε το τέστ και θα το βρεις!

(Anlu, άραγε σε πρόλαβα; )

Τα δικά μου αποτελέσματα

4 responses »

  1. Ο/Η gazakas λέει:

    Η δική μου ταυτότητα που είναι ακόμα από τις παλιές γράφει Χριστιανή Ορθόδοξος, παρότι εξ όσων γνωρίζω είμαι αγοράκι…Λέτε να σημαίνει κάτι αυτό;

  2. Ο/Η libertarian λέει:

    Secular Humanism (100%)
    Eastern Orthodox (0%)

    παρ’ όλα αυτά και η δική μου ταυτότητα λέει Χ.Ο. Και ας μην ήμουν όταν την έβγαλα (πήγαινα γυμνάσιο και είχα πάει με την μάνα μου. Στην αρχή κοντοστάθηκα αλλά μετά με την σκέψη ότι θα μου δυσκολέψει την ζωή -στρατό κτλ- τον άφησα να γράψει ΧΟ. Αν γύριζε ο χρόνος πίσω δεν θα έκανα πίσω, δεν πειράζει όμως… θα το έχω ως κειμήλιο να το δείχνω στα παιδιά μου να γελάνε με την τότε κατάντια μας -ούτε το Πακιστάν-… πάλι καλά που δεν γράφει και το αγαπημένο μου φαγητό :Ρ)

  3. Ο/Η anlu λέει:

    Με πρόλαβες σίγουρα!

  4. Ο/Η Ντροπαλός λέει:

    @gazakas
    Υποθέτω ότι αυτός που την έγραφε νύσταζε, σκεφτόταν κάτι άλλο κλπ.
    @anlu Υποθέτω, ότι στο μεταξύ θα έχεις ανεβάσει και άλλα τεστ!
    Καλημέρα

Σχολιάστε

