Την Κυριακή 23/1/2006, η εφημερίδα Καθημερινή δημοσίευσε ένα κοινό άρθρο των πρέσβεων της Γαλλίας (Bruno Delaye) και της Γερμανίας (Dr. Wolfgang Schultheiss) στην Ελλάδα. Με αφορμή αυτό γράφει ένα ποστ ο κάτοικος της καλύβας προλαβαίνοντάς με, καθώς ήθελα να γράψω και εγώ κάτι. Σημείωση: τελικά ανακαλύπτεις με τα μπλογκ ότι δεν είσαι και τόσο μοναδικός και πως και οι άλλοι εμπνέονται από την ίδια επικαιρότητα, όπως και εσύ.
Έχω την αίσθηση ότι το άρθρο των πρέσβεων πρέπει να συνδυασθεί με την συνέντευξη, που δημοσιεύεται «στο καπάκι» στην επόμενη σελίδα του εντύπου φύλλου, όπως και με αυτό το άρθρο γνώμης.
Ακόμα φαίνεται να υπάρχει νηνεμία στην «κοινή γνώμη» και στο μέρος της γνωμηγεσίας, η οποία έχει αυτοχρισθεί προστάτης του Έθνους, της Ορθοδοξίας, των Παραδόσεων, της Οικογενίας κλπ. Ανησυχώ για την στιγμή, όπου θα ανοίξουν τα ποικίλλα πορτοπαράθυρα συγκεκριμένων ΜΜΕ, που κόπτονται για την ηθική κλπ και την πορεία του έθνους, αλλά ταυτοχρόνως προβάλλουν ή προσφέρουν «αισθησιακά καλλιτεχνουργήματα».

9 responses »

  1. Ο/Η coolplatanos λέει:

    Διάβασα αυτά που προτείνεις και με προβλημάτισες. Από τη μία θεωρώ ότι πράγματι πάσχουμε από «εθνικιστικές» αγκυλώσεις, από την άλλη επειδή δεν είμαι γνώστης σε βάθος των θεμάτων αυτών δυσκολεύομαι να πάρω θέση. Και σε αυτό νομίζω υπάρχει ευθύνη στα πορτοπαράθυρα και σε αυτούς που αντί για πλήρη ενημέρωση μας προσφέρουν «αισθησιακά καλλιτεχνουργήματα». Κάποια στιγμή επιτέλους σε αυτό τον τόπο θα έπρεπε να μας ενημερώνουν σωστά, ψύχραιμα και τεκμηριωμένα με αξιόλογα πάνελ όπου να ακούγεται η γνώμση όλων και να έχει ο κάθε πολίτης τη δυνατότητα να διαμορφώσει άποψη

  2. Ο/Η Ντροπαλός λέει:

    Καλημέρα,
    Γιατί άλλο nick;
    🙂

  3. Ο/Η coolplatanos λέει:

    Διότι έχω και άλλες σελίδες στην άλλη πλευρά του λόφου… και έχω εκεί αυτό το nickname

  4. Ο/Η Ντροπαλός λέει:

    Στην Blogspotia να υποθέσω
    😉

  5. Ο/Η coolplatanos λέει:

    Σωστά υποθέτεις. Σου έστειλα σχετικό email…

  6. Ο/Η Πάνος λέει:

    πολύπλοκα τα πράγματα, ντροπαλέ…

    Έχω την αίσθηση οτι «αρθρογράφος γνώμης» τα παραλέει.

  7. Ο/Η coolplatanos λέει:

    Ει! Περιμένω νέο θέμα να διαβάσω. Αν και σκοπεύω να εξαφανιστώ για καμία βδομάδα για άλλες υποχρεώσεις και επειδή είμαι οβερντόουζ από μπλογκς και κοντεύω να πάθω εξάρτηση… Αλλά θα έχω το νου μου που και που… Καλημέρα

  8. Ο/Η Ντροπαλός λέει:

    Καλημέρα,
    Για λόγους πέρα από την θέλησή μου η καταχώριση νέων άρθρων στο blog θα αραιώσει σε λίγες ημέρες 😦
    Ελπίζω, όποτε είναι δυνατόν να ανεβάζω ποστ.
    Ίσως τα επεξεργάζομαι και καλύτερα στον νού μου.

  9. Ο/Η coolplatanos λέει:

    Εύχομαι να είσαι καλά και οκ, θα περιμένω

Σχολιάστε

